Westmalle Dag 1: In de Corona

Lucas en Tom

Hoi,

Wij hebben gefietst, het was echt een flink end. We moesten vanochtend dan ook erg vroeg ons bed voor uit. Wij hebben allemaal last van onze toechie (billetjes). We hebben het allemaal overleefd. Niemand is gewond geraakt. Wel zou het voor sommigen waarschijnlijk verstandig zijn om (meer) zonnebrand te gebruiken. We hebben onderweg wel hele mooie trekkers gezien waaronder een Fendt Favorit 509 mét voorlader. En we zagen een Nissan GTR (r35).

Gelukkig stonden de meeste tenten al. Das echt lief van de scouts. Als je gaat fietsen in lowrider-modus (met je billen op je bagagedrager zitten) dan is dat ook af en toe wel fijn, omdat je dan een ander deel van je zitvlak kan gebruiken. Toen we aankwamen zijn we de tent op gaan zetten zodat we vanavond lekker kunnen slapen. We hebben ook nog ergens tussendoor gegeten, we hebben koude pasta salade gegeten. De ster tent hebben we ook al opgezet en de keuken is nu aan de gang. Vanavond kunnen we misschien zelfs al het zweet van ons af poetsen.

Groetjes,
Lucas en Tom