Westmalle Dag 8: ontbijtfuifje, picknickavond, dorpseten, bont spel

RS

ontbijt

we mochten vandaag iets meer slapen dan normaal erg fijn als je nagaat dat de dag ervoor de vrije dag was en je weet al wat er dan is gebeurd 😉 (niemand heeft iets gedaan en iedereen ging vroeg naar bed) Er was niet echt iets speciaals aan het ontbijt van vandaag. We aten gewoon weer brood.

dorpspel

Oetse en Laurie hadden het dorpspel georganiseerd. Ze hadden bedacht dat we het spel het beste konden spelen in het dorpje Sint-Job in 't Goor aangezien het groot genoeg maar ook niet te druk was. Het spel hield in dat we punten moesten krijgen door kwartetten door te sturen naar Oetse of Laurie. Voorbeelden van kwartetten waren bushaltes, dieren of bloemen. Je maakte vier verschillende fotos van een onderwerp, stuurde die door naar Oetse of Laurie, die hen goed of fout keurde.

picknick

als lunch gingen we picknicken we hadden het overige eten van het luxe ontbijt van de dag ervoor mee genomen en op locatie opgegeten, dit was erg lekker. ook hadden we nog wraps over hier kon kruidenkaas op met vlees of paprika en voor de echte zoetekouwen kon er ook chocopasta op.

eten

fuifje

een andere scoutinggroep had 2 uur rijdende dj gewonnen en die kwam dus op het kampterrein draaien wij werden ook uitgenodigd er werd met afzetlint een gebied afgezet waarin je met je bubbel mocht feesten. het was heel gezellig.

bonte avond

voor de bonte avond had iedereen zijn eigen stukje voorbereid om elkaar te vermaken. we hadden tussendoor ook nog twee spellen gespeeld, ik ga op vakantie en ik neem mee en weerwolven van wakkerdam. zoals we al zeiden had iedereen een act voorbereid. brigitte, daphne, lucas, luuk, en ella gingen dansen op het nummer shotgun van george ezra. oetse, bas, jasper, sanne la, joey, luuk en danique gingen gebeurtenissen uitbeelden die op het kamp waren gebeurd het staff team had het nieuws nagespeeld en zelf de tekst geschreven. thijmen, lauri, en jana hadden raadsels voorberied en er een quizz van gemaakt thomas, sanne le en jens hadden een quizz voorbereid over belgië