Dag 1 & 2

Luuke & Lara

Hallo allemaal,

Gister zijn we vanaf het scouting gebouw met de auto naar Keulen gebracht. Daarna moesten we helaas met de fiets verder en ook nog in de regen :(. Er waren veel heuvels, dus dat was best zwaar. Maar we hebben het (allemaal) gered, behalve sommige kontjes. Op de post hebben we nog lekker genoten van een hamburger. Toen we hier op het padvinder terrein aankwamen, moesten we de tenten nog opzetten om 9 uur savonds. En zijn we erachter gekomen dat hier nergens stroom is en een hele slechte internet verbinding, jammer zeg. Na de opbouw hebben we lekker bij het rokende kampvuur van een drankje genoten!

Vandaag mochten we tot half 9 uitslapen, wat fijn zeg!! :) In de ochtend hebben we de werktent en de rest van het terrein verder opgebouwd en ingericht. En voor de rest hebben we lekker niet zo veel uitgevoerd. Na de lunch hebben we een kei leuk programma gehad, een smokkelspel op een veldje verderop. Na het programma was het nog steeds lekker weer, dus de jongens dachten mmm... laten we dammetjes bouwen in het beekje (leeftijd 17 en 18 jaar), terwijl de dames lekker gingen douchen zonder deurtjes(niet spieken!). Dat betekend dat de enige privacy die we hier krijgen de gevangenis wc's zijn, yess! We hebben net genoten van een heerlijk duits maaltje, namelijk bradwurst mit ein brutchen, super lecker! De groentjes mochten we zeker niet vergeten.
Vanavond gaan we nog gezellig knutselen.

Groetjes Luuke & Lara <3