Scouting Heesch Blogboek

Studio 100 zomerkamp zondag

Filia

Geachte Scout/papa/mama/oma/opa/tante/oom/broertje/zusje/overige lezers,

De Welpen Bamviertjes zijn weer eens op zomerkamp en dit jaar met de figuren van Studio 100 wel te verstaan. Toen we zondag aankwamen werden we verwelkomd door de bewoners (Amber, Appie, Fabian en Nienke) van het Huis Anubis, zij vertelden ons dat er wat problemen waren binnen Studio 100 series en of wij wilden helpen om deze op te lossen. Natuurlijk wilden wij dit wel en het kamp was begonnen!

Om ons klaar te stomen om al die series te helpen moesten wij eerst net zo goed leren speuren en samenwerken als de bewoners van het Huis Anubis. Zo hebben we touw getrokken en letters moeten zoeken om zo een woord te vormen. Toen we net zo goed waren als het Huis Anubis was het tijd om te eten en te corveen. Hierna kwam er een museum directeur om ons zijn nieuwe collectie te showen, maar Appie had het idee om een grap uit te halen en alle stukken uit het museum te halen. Ondertussen liepen er verschillende bewakers rond om ons te stoppen, maar wij waren ze natuurlijk te snel af. Maar wat bleek de stukken die wij mee hadden genomen bleken van een mummie te zijn, hij kwam op ons af om zijn stukken terug te krijgen en aangezien wij hem toch wel een beetje eng vonden gaven wij hem zijn schat maar terug. Toen was het al weer tijd om te gaan slapen.