Itnahs game behaald!

Baloe

We begonnen de ochtend met ochtendgymnastiek, deze werd voor de allerlaatste keer gegeven door Mysa. Die gaat volgende jaar naar de Scouts :(.

Toen stond de deur open van de studio, want level 7 hebben we nog niet afgesloten… Daar stonden de Spelmaker Emmy en Presentator Petty, die kwamen vertellen dat we het spel hadden uitgespeeld.

We hadden het goed gedaan, alles level hadden we doorlopen. Nu kon de spelmaker het spel Itnahs uitbrengen!

Daarna was het tijd voor de tassen in te gaan pakken, toen iedereen alles had opgeruimd was het tijd voor ontbijt.

Na de laatste keer corvee, gingen we nog een spel spelen. Hier moest uit een grabbelton een opdracht grabbelen. Het team wat de meeste opdracht goed uitgevoerd had, had gewonnen.

Om het kamp goed af te sluiten, kregen we worstenbroodjes! Lekker!!

Toen alles ouders er waren werden de totems uitgereikt en het kamplied gezongen. Dit jaar was Lieke welp van het kamp!!

Dat was ons super leuke zomerkamp!!!

Zetten 2021